Płatności i reklamacje - parkingi prywatne
Szanowni Kierowcy. Witamy na stronie, która umożliwia składanie reklamacji dotyczących opłat dodatkowych nałożonych z tytułu postoju bez ważnego biletu parkingowego oraz szybkie wnoszenie opłat dodatkowych. Procedura odwołania dotyczy wyłącznie zdarzeń zarejestrowanych na wydzielonych parkingach prywatnych, prowadzonych przez spółkę Projekt Parking i położonych poza pasem drogowym.
Poniższy formularz nie obejmuje reklamacji związanych z opłatami za postój w Strefach Płatnego Parkowania. Są one rozpatrywane zgodnie z lokalnymi regulaminami SPP, funkcjonującymi w danym mieście. Szczegółowych informacji udzielają Biura Obsługi SPP.
W celu usprawnienia i przyspieszenia obsługi reklamacji prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami:
- Przed złożeniem odwołania i podjęciem kontaktu zachęcamy do zapoznania się z działem Pytania i Odpowiedzi (FAQ). Znajdą tu Państwo najważniejsze informacje dotyczące podstaw nałożenia opłaty dodatkowej oraz całej procedury windykacji należności i reklamacji.
- Kierowca kwestionujący zasadność wystawienia wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej ma prawo do wniesienia reklamacji przy użyciu poniższego Formularza. Po wypełnieniu wszystkich obowiązkowych pól i wysłaniu zgłoszenia kierowca zyskuje dostęp do szczegółowych informacji o swoim wezwaniu, w tym do dokumentacji fotograficznej.
- W przypadku, gdy skorzystanie z formularza nie jest możliwe (np. zgubiony druk wezwania), istnieje możliwość złożenia reklamacji drogą mailową lub pocztą tradycyjną.
- Reklamacje nie są przyjmowane telefonicznie. Nasi konsultanci udzielają jedynie informacji w zakresie obsługi windykacyjnej.
- Maksymalny termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni, przy czym okres ten jest przeważnie o wiele krótszy.
Opłać wezwanie
Aby szybko i wygodnie wnieść opłatę dodatkową możesz wybrać opcję przelewu online. Płatność elektroniczna realizowana jest za pośrednictwem systemu PayU. Po naciśnięciu przycisku "Płacę" należy podać numer wezwania.
Formularz zgłoszenia reklamacji
Pola oznaczone (*) są bezwzględnie wymagane. Unikalny numer wezwania pozwala automatycznie określić lokalizację parkingu. Na adres e-mail podany w formularzu zostanie wysłany indywidualny link umożliwiający zalogowanie się do portalu, w którym znajdują się szczegóły dotyczące danego wezwania, m.in. dokumentacja fotograficzna potwierdzająca parkowanie bez ważnego biletu.
Nie możesz skorzystać z formularza?
Korzystanie z formularza zgłoszeniowego jest zalecaną formą składania reklamacji. Przynosi znaczne korzyści, ponieważ przyspiesza i automatyzuje proces przetwarzania danych, a kierowcy daje dostęp do dodatkowych informacji.
Jeżeli z jakiegoś powodu nie jest możliwe użycie formularza, należy skorzystać z jednego z dwóch poniższych sposobów składania reklamacji. Prosimy o zwrócenie uwagi, aby oprócz uzasadnienia i opisu sytuacji związanej z nałożeniem opłaty, odwołanie zawierało przynajmniej numer rejestracyjny pojazdu.
Projekt Parking Sp. z o.o.
Dział Windykacji
ul. Drużbickiego 11
61-693 Poznań
Infolinia: tel. +48 61 664 71 00
Informacje dotyczące opłat dodatkowych i procedury windykacji należności udzielane są od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00.
UWAGA: Konsultanci infolinii nie przyjmują reklamacji składanych telefonicznie.